ایمپلنت فوری لیزری

ایمپلنت،ایمپلنت کار،متخصص لمینت،متخصص ایمپلنت،بهترین ایمپلنت کار غرب تهران , ایمپلنت , بهترین ایمپلنتولوژیست , متخصص ایمپلنت , بهترین متخصص ایمپلنت , برند ایمپلنت، ایمپلنت دندان ، بهترین برند ایمپلنت , دندان قروچه ، دندون قروچه ، ایمپلنت و دندان قروچه ، دندان قروچه در خواب , شرایط پس از ایمپلنت ، شرایط ایمپلنت ، پس از ایمپلنت ، عوارض ایمپلنت ، عوارض پس از ایمپلنت , ایمپلنت دندان چیست , قیمت ایمپلنت آمریکایی ، ایمپلنت آمریکایی , روکش کردن دندان , ایمپلنت دندان ,

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:







RSS

ایمپلنتولوژیست
اطلاعات کاملی در مورد انواع متخصصان ایمپلنت

شنبه 15 آبان 1400

ایمپلنت فوری لیزری

دو قسمت اصلی ایمپلنت دندان فیکسچر و اباتمنت می باشند. قسمتی که از داخل استخوان فک قرار می‌گیرد که اصطلاحاً فیکسچر می گویند و قسمتی تاج آن که بالای لثه قرار می‌گیرد اباتمنت نامیده می شود. روی اباتمنت پروتز یا روکش ایمپلنت قرار می‌گیرد. جنس پایه ایمپلنت از تیتانیوم است. از آنجا که تیتانیوم موجود در ایمپلنت ها با استخوان فک کاملا سازگاری دارد، ایمپلنت ها باعث لغزش ، سر و صدا یا آسیب استخوانی نمی شوند.

 

ایمپلنت لیزری ، تکنولوژی جدید در دندانپزشکی

ایمپلنت دندان لیزری گزینه بهتر و با آسیب کمتر به بافت نرم و سخت در دندانپزشکی ایفا می کند. استفاده از لیزر نیز در جراحی ایمپلنت سبب می شود، محل جراحی با حداقل آسیب به بافت نرم و سخت، آماده شود.

ایمپلنت لیزری رویکرد بهتری به جای ایمپلنت های معمولی می باشد که با تکنولوژی بهتر، روند بهبود سریعتری را در دندانپزشکی ایمپلنت ایفا می کند. استفاده کردن از تکنولوژی های جدید بالاخص لیزر در ایمپلنت باعث می گردد که جایی که ایمپلنت قرار داده می شود یا به اصطلاح محل جراحی با حداقل آسیب به بافت نرم و سخت، همراه باشد. بدین صورت ما جراحی بدون درد و آسیب و آتروماتیک با استفاده از تکنولوژی لیزر در ایمپلنت را تجربه می کنیم.

مزایای ایمپلنت لیزری

با استفاده از ایمپلنت لیزری روند درمان بسیار سریع تر شده و تطابق پذیری سطوح ایمپلنت لیزری در مقایسه با ایمپلنت معمولی با استخوان فک بسیار بیشتر و بهتر بوده، در نتیجه محل درمان بسیار سریع تر جوش می خورد و روند بهبودی بسیار با سرعت سپری می شود. تفاوت دیگر قطعات ایمپلنت لیزری با ایمپلنت معمولی در رزوه های ایمپلنت می باشد که برای ایمپلنت لیزری با دقت بسیار بالایی صورت پذیرفته و طی آزمایشات متعددی بدست آمده است، که تلاش بر این بوده که ایمپلنت به عنوان یک قطعه تیتانیومی کاملا عملکردی مشابه دندان طبیعی انسان داشته باشد

ما خدماتی به شما معرفی می کنیم که یکبار انجام دهید و مادام العمر استفاده کنید، همچنین ضمانت مادام‌العمر داشته باشد، پس فقط یکبار مراجعه می کنید و تا ابد از آن لذت می برید. این خدمات در 85 کشور دنیا ضمانت دارند، که می توانید خدمات آن را دریافت کنید. پس از درمان خود به شما پاسپورت معتبر برای دریافت خدمات در خارج از ایران داده می شود. برای مثال شما در ایران درمان خود را انجام می دهید و در کشور دیگری مثل آمریکا، آلمان و یا حتی امارات با ارائه آن پاسپورت به مراکز معرفی شده ، خدمات پشتیبانی رایگان دریافت می کنید.

کاشت ایمپلنت لیزری به صورت فوری

ایمپلنت فوری یکی از روش های درمانی مناسب برای جایگزینی دندان های از دست رفته می باشد. می توان با استفاده از کاشت دندان فوری به راحتی و در زمان کوتاهی، دندانی را جایگزین نمود. بسیاری از افراد که اقدام به استفاده از روش ایمپلنت فوری نموده اند، از نتیجه این عمل بسیار راضی هستند.

به طور کلی ایمپلنت دندان فوری یک روش کاشت دندان است که بلافاصله پس از کشیدن دندان ، ایمپلنت در فک قرار می گیرد. معمولاً می تواند طی دو هفته پس از کشیدن دندان انجام شود و هنوز هم یک ایمپلنت دندان فوری در نظر گرفته می شود. با توجه به توضیحاتی که درباره خصوصیات ایمپلنت لیزری داده شد، ایمپلنت لیزری همواره بهترین گزینه برای انجام ایمپلنت فوری می باشد.

کاشت ایمپلنت لیزری به صورت فوری یک روش کاشت ایمپلنت است که به منظور جایگزین کردن دندان های از دست رفته و شکسته به صورت کاملا تضمینی مورد استفاده قرار می گیرد. پایه های ایمپلنت لیزری شبیه ریشه دندان های طبیعی در استخوان فک عمل کرده و پایه بسیار مستحکمی برای سوار کردن تاج های دندانی که ظاهری شبیه دندانهای طبیعی دارند؛ بوجود می‌آورد.

 

کاشت ایمپلنت لیزری به صورت دیجیتال

ایمپلنت دیجیتال یکی از تکنولوژی های در دندانپزشکی است، که از مدل سازی کامپیوتر سه بعدی برای بررسی شرایط استخوان فک و موقعیت قرار گیری رشته های عصبی استفاده می کند. دندانپزشک با داشتن این اطلاعات معتبر می‌تواندبا استفاده از ایمپلنت لیزری عمل کاشت ایمپلنت را با کمترین شکاف در فک طراحی کند.

دندانپزشکی با محوریت دیجیتال می تواند جایگزین مناسبی برای روش های درمان ایمپلنت معمولی باشد. با اطمینان می توان گفت در آینده، دندانپزشکی دیجیتال کاملا مرسوم خواهد شد و روند درمان ایمپلنت لیزری به صورت دیجیتال ، سرعت ، دقت، کیفیت، و زیبایی کار نهایی دوبرابر افزایش می یابد.

قیمت ایمپلنت لیزری به صورت فوری و در یک روز چقدر است؟

ایمپلنت جایگزین ریشه دندان می‌شود و در داخل استخوان فک قرار می‌گیرند. اندازه های ایمپلنت با یکدیگر متفاوت است. جنس ایمپلنت دندانی از تیتانیوم خالص یا آلیاژ آن است. در واقع ایمپلنت ها خاصیت بیولوژیکی دارند و با بدن شما سازگار هستند.

کاشت ایمپلنت لیزری در یک روز یک روش کاشت دندان است که به همین منظور مورد استفاده قرار می گیرد. در روش کاشت دندان سنتی دوره بهبود پس از کاشت پایه و پیش از نصب تاج دندان بسیار طولانی است در صورتی که فرایند ایمپلنت یک روزه روشی کاملا خاص و کاربردی است که با استفاده از آن جای خالی دندان در یک روز توسط پایه ایمپلنت و تاج دندانی پر می شود. قیمت ایمپلنت لیزری یک روزه بسیار مورد توجه افرادی است که خواهان کاشت دندان در سریعترین زمان ممکن هستند. این قیمت بین 25 الی 35 درصد بیشتر از روش سنتی می باشد و این افزایش قیمت به دلیل پروسه ی انجام کار، مواد و متریال اضافی که نسبت به روش سنتی استفاده می شود.

منبع: سایت دکتر ابراهیم گل


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: ایمپلنت دندان,



نوشته شده توسط نسترن اعلایی در ساعت 15:40

به وبلاگ من خوش آمدید
ایمیل مدیر :


کشیدن دندان عقل
پرکردن دندان با مواد سفید خوبه یا سیاه
عصب کشی دندان
کرمانشاه شناسی
اسپرت اریو
اپشن اریو z300
کادو تولد

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ایمپلنتولوژیست و آدرس implantologist.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






صفحه نخست | پست الکترونیک | آرشیو مطالب | لينك آر اس اس | عناوین مطالب وبلاگ | تم دیزاینر

.::